Wednesday, May 11, 2011

how i wish..

how i wish to forgive watever u had done..how i wish i could see it with my own eyes..how i wish la kan..thats all i can say...haih badan..haih nyawa...bertahan lah engkau sementara yg boleh...masalah betul la kalau nk handle org yg suka berdrama...Wuallahualam la kan samada betul ka tak apa yg dia buat...Selama ni aku sabar jer ngn kerenah kau suma..aku sabar ja..aku percaya segala yg kau katakan pada aku...tp sapa sangka org yg kita anggap sehati sejiwa selama ni adalah seorg penipu terbesar?? Hanya tuhan saja yang tau hati dan perasaan ku..nak nangis mmg dah x ada air mata dah nk kluar sbb dah x larat dah nak sedih nangis suma nih..(nnti nangis la kan..tp not the time yet)...bila bertnya xnak mengaku...org suruh bersumpah..bersumpah tp tipu jugak..cmna tu??tak takut ka???hisshh...tp aku hairan kenapa la dia buat cmni kt aku??bunyi pun cinta mati...tp apa ni??..kalau betul apa yg kau ckp..apa yg aku ckp suma x betul napa xnak buktikan??setahu aku...kau ni jenis yg suka pertahankan diri sendiri...kalau benda x betul kau akan buktikan habis2 lah...sbb benda2 lain bila kau cerita bukan main lg..tp kenapa benda ni..kau xnak buat??kau biar jer...n berharap aku percaya apa yg kau cakap...tp sedangkan kau dah tau yg aku mmg dah xleh percaya dah apa yg kau kata...napa xnak buktikan yg kata2 aku ni salah?? y?? nk guna alasan yg kau ni sakit?? i just dont care...u can say im evil..im selfish..x berhati perut?? i just dont care sbb i gve u soo much chance...too much...org da bg kaki nk paha...bersyukur la skit k...banyak kali dah aku ckp..tlg la bersyukur dgn apa yg kau ada...kau ada family yg sygkan kau..kau ada seorg teman utk sygkan kau..tp kau tak pernah nk bersyukur..!skrg baru nk ckp syg cinta..tp tolong la..kalau betul la kau tak buat suma ni..tp napa hal ni timbul???xkan org saja2 nk buat mulut kot??? fikir lah sendiri k..tlg la..aku mintak lepas ni kau jgn la permainkan hati perempuan k..cuba la utk setia!

2 comments: